jak sprawdzic karte graficzna? timingi pamieci?

Autor: pawel o. <katarynka979_at_wp.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 19:16:18 MET DST

hej,

zastanawiam sie, czy istnieje sposob na sprawdzenie, czy karta graficzna,
ktora posiadam od jakiegos czasu to `prawdziwy` radeon 9800 pro, czy moze
jakas nizsza wersja `przerobiona` na 9800 pro... nie chodzi o to, ze zle
dziala- wszystko lata jak trzeba. tylko, ze nigdzie na karcie nie znalazlem
napisu informujacego mnie o wersji karty. jedyny napis jest na nalepce
sklepowej, he he.

mam tez drugie pytanie. czy istnieje jakis standard zapisywania timingow
pamieci? bo wydaje mi sie, ze rozni producenci stosuja rozne konfiguracje
tych samyuch parametrow (CL, tRP, tRCD, tRAS).

pozdrawiam,
pawel