Re: Komputery firmowe

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_at_bezspamu.o2.pl.cx>
Data: Fri 21 May 2004 - 15:33:52 MET DST

Nathan wrote:
> Zalezy jaki skladak..Cz kompy firmowe nie sa
> skladakami z naklejka? Mozna zlozyc komputer, ktory nie bedzie wygladal
> jak kupa smieci, mozna miec rowniez markowa kupe smieci...kwestia
> obchodzenia sie ze sprzetem.... a tu juz roznie bywa

Nie widziałeś w takim razie firmowych komputerów. Aby składak wyglądał
tak porządnie, posiadał tak doskonałe patenty na mocowania wszystkiego,
  uporządkowania kabli i wtyczek, wyciszanie itp. musisz wydać , ja
wiem, ok. 1000 na samą rozsądną obudowę + zasilacz podobnej klasy.

To jest prawda, że firmowy komp po 3-4 latach wygląda po delikatnym
oczyszczeniu jak wyjęty z pudełka.

Polecam wszelkie Delle - nie znam bardziej cichego komputera, w
pomieszczeniu dość niedużym, dobrze wyciszonym nie byłem w stanie
sprawdzić czy komputer działa wogóle - należało spojrzeć na diodę.
Jedyny mankament to brak przycisku reset, ale chyba nie jest to tragedia.

Pozdrawiam,
Tomek