Re: Komputery firmowe

Autor: Kubus Puchatek <WYTNIJkubus.puchatekSPAM_at_jotul.plHWDS>
Data: Fri 21 May 2004 - 15:24:05 MET DST

Jest jeszcze pare kwesti
projektowanie zestawu
normalizacja iso
testy i wygrzewanie konfiguracji

nikt z producentow skladakow nie zagwarantuje 100 % kompatybilnosci
wspolpracy wszystkich komponentow
komputerka, sklada odpala czasem instaluje prosty sy-op i to koniec testow
:)
z markowym sprzetem jest inaczej projekt zestawu szereg testow
kompatybilnosci podzespolow
potem produkcja wygrzewanie i dopiero do ciebie

pozostaje jeszcze kwestia suportu i gwarancji
nie musze opisywac jak wyglada gwarancja w przypadku sklepiku za rogiem ;)

ja tam wole czasem doplacic pare grosikow jak klientowi robie wieksza siec i
miec te problemy z glowy
nie wspomne juz o budowaniu serwerkow - tu zawsze warto oprzec sie o firmowy
z szybkim serwisem
chyba ze ktos potrafi klaster zlozyc samodzielnie z dwuch skladakow no.....
ale nie o tym bylo

--
Kubus Puchatek
Zycie to powolne umieranie przerywane orgazmami.
| Big Tower dual ATX Hot Swap 2x350W | Athlon 1,466 Ghz (1,7 +)  <> 2,34 Ghz
|
| Asus A7n8x Deluxe Wi-Fi | Eizo 21" | 1Gb 2x 512 DDR Kingston  dual chanel

| ATI 9500 <> Soft mod 9700 | 200 Gb WD SATA  | 160 Gb + 120 Gb WD ATA     |