Laptopy Compaq Presario / HP Pavillion - tanie i ...dobre???

Autor: Robert Drózd <rdrozd_at_yes.iq.wytnijto.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 14:18:19 MET DST

Chcę kupić na potrzeby swojej mini-firemki laptopa.

Kryteria:
- cena maks 5000-5500 brutto
- ekran 15"
- CDRW
- FDD mile widziane
- min. 256MB RAM
- procesor jakikolwiek (nie zamierzam na tym grać, więc róznica między
C1200 a A2600 nie jest dla mnie istotna)
- gwarancja i pewność serwisu

Początkowo myślałem o Actinie ale zniechęciły mnie negatywne opinie
m.in. na tej grupie.

Wreszcie znalazłem dwie firmy:
- http://laptopy.net (Ultima Notebook)
- http://www.gtech.pl

które proponują bardzo atrakcyjne cenowo Compaq Presario i HP Pavillion.

Szczególnie podobał mi się Compaq Presario 2188
(http://wwww.laptopy.net/szczegoly.php?id=49)
- ma wszystko co chcę plus WI-FI (kiedyś może być przydatne)

No i pytanie o HACZYK...
Bo ten zestaw funkcji mają gdzie indziej laptopy o 2kzł droższe...

Tych modeli nie oferuje HP oficjalnie w Polsce, rozumiem że są
sprowadzane ze Stanów.
Na paru stronach w Stanach znalazłem te modele w kategorii
"Compaq Factory refurbished Product/packaged as Brand new "
- czyli komputerach po naprawie, które fabryka wypuszcza ponownie jako
nowe.

Czy Compaki/HP które sprzedają te dwie firmy są "refurbished"?
Czy te dwie firmy są godne zaufania w kwestii jakości i gwarancji?
Szczególnie laptopy.net - byłem w ich pawilonie w WGE (Warszawa) i mają
niższe ceny niż GTech.

Jeśli macie jakieś doświadczenia z Compaqami Presario i tymi firmami,
będę bardzo wdzieczny za pomoc...!

pozdrowienia,
Robert

--
Robert Drózd <rdrozd(na)sgh.waw.pl>
Don't tell us what happened: tell us why it matters.