Re: problem z rozmiarem czcionek

Autor: Konrad Bieniek <kbieUSUŃ_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 13:14:27 MET DST

"Marco" napisał :

> Drogi Konradzie - napisz na właściwą grupę, bo tutaj rozmawiamy o
> sprzęcie, a twoj problem, pomimo posiadania GF4Ti4200 nie jest sprzetowy.
> BTW - to chyba najśmieszniejszy post w ostatnim miesiącu. :-)

MZ można go podciągnąć pod problem sprzętowy :-)
Gdyby ktoś, _kto ma taką samą kartę_, mógł przesłać mi screenshota z
okienkiem, w którym zmienia się wielkość czcionek... Bo przecież przy
różnych kartach są różne zakładki do ustawiania właściwości ekranu. A tak w
ogóle, to całe zadanie mam utrudnione, bo sprzęt jest ponad 100 km ode mnie
i siedzi przy nim osoba, która nie jest biegła w sprawach komputerowych.
Muszę ją instruować przez telefon. Skończyły mi się pomysły, poza tym ciężko
jest się dogadać gdy ta osoba nie widzi zbyt wiele na ekranie, a ja tym
bardziej ;-)

--
Konrad Bieniek