Re: Czy w czerwcu będzie taniej?

Autor: Kubus Puchatek <WYTNIJkubus.puchatekSPAM_at_jotul.plHWDS>
Data: Fri 21 May 2004 - 12:02:24 MET DST

Z doswiadczenie wiem ze mnije wiecej wyglada to tak:
grudzien - o qwa mac !!! zniwa dla prowadzacych sklepik - swieta
styczen - wciaz wysokie ceny napedzone grudniem
luty polowa - gwaltowny spadek
maj - komunie utrzymanie ceny
czerwiec - sierpnien - unormowane nieskie ceny
wrzesien - powrot pracownikow do biur - powolny wzrost
listopad - miesiacem skoku w gore popyt napedza chec stworzenia kosztow -
firmy kupuja wszystko byle by miec kwit na koniec miesiaca jak juz ksiegowa
powiem prezesowi ile podatku ma odprowadzic ;)

i tak w kolko <> caly rok

z uwzglednieniem zmiany cen wynikajacych z zastepowania produktow starszych
nowymi celowych dzialan marketingowyh producentow konkurencji na rynku
gigantow np ati <> nv lub intel <> amd
itd itp ........

wiec nic i nikt nie jest w stanie dokladnie przewidziec nadchodzacej pogody
;)

autopsja prowadzilem kiedys sklepik

--
Kubus Puchatek
| Big Tower dual ATX Hot Swap 2x350W | Athlon 1,466 Ghz (1,7 +)  <> 2,34 Ghz
|
| Asus A7n8x Deluxe Wi-Fi | Eizo 21" | 1Gb 2x 512 DDR Kingston  dual chanel

| ATI 9500 <> Soft mod 9700 | 200 Gb WD SATA  | 160 Gb + 120 Gb WD ATA  |