Re: Jaka 19" CRT?

Autor: Leszek <to.nie_at_adres.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 08:20:15 MET DST

> Było z 1000 razy. Widać, ale jak się przyzwyczaisz to nie widać :)
> I opinia generalnie jest taka, że dobre monitory takie paski mają.

To znaczy wiem, ze widac, ale bardziej mi chodzilo o to czy to drazni. Mam
zamiar kupic sobie iiyame 19" lub 22" z kineskopem diamondtron i nie jestem
pewien czy po miesiacu z nerwow go nie sprzedam ;-)
PS: Wlasnie dowiedzialem, ze iiyama 22" ma rzeczywista przekatna 508mm czyli
20,0". Nie uwazacie, ze to juz nawet nie przesada tylko oszustwo
marketingowe? Dziewietnastki np. maja 18".
Pozdr,
Leszek