Re: wentylator na procesor

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 05:46:30 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf075@ky.jc.cy> napisał w wiadomości
news:1mrzrkm0o33kx$.1d3v8gjids02n.dlg@40tude.net...

> Z własnego doświadczenia: Arctic Cooling Copper Silent 2 TC rev.2
[posiadam
> obecnie na Bartku 3200+, temperatura około 65-68*C, ale mi to nie
> przeszkadza].

właśnie przestałem polecać te wentylatory :-(
Do niedawna miałem zwykły Arctic Cooling TC PRO i było fajnie - myślałem
że firma też sprawdza się w przypadku nowych produktów, ale jak widać nie
za bardzo. A to że do spalenia proca jeszcze daleko mnie nie przekonuje,
bo taki kaloryfer w środku obudowy strasznie podgrzewa wnętrze i moze to
byc niebezpieczne np. dla dysków (a przynajmniej sprzyjać w jakims stopniu
awariom), poza tym jeśli wentyl w zasilaczu jest tez z regulacją obrotów
to bardziej bedzie wył przy takim ciepełku. Więc może Ci to przeszkadza,
ale o tym nie wiesz. :-)