Re: odzyskac dane...

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1>
Data: Fri 21 May 2004 - 00:33:28 MET DST

In news:c8hs84$1sq$1@korweta.task.gda.pl , *poe* wrote:
> Program o ktorym pisalem, ten ktory cos tam znalazl podal mi takie
> wartosci: C/H/S
> 942/0/1 (przypuszczam ze to extended)
> 942/1/1 (przypuszczam ze to FAT32 logiczny dysk)
> 4586/1/1 (pewnie NTFS tez logiczny)
> 4734/1/1 (2gi NTFS oczywiscie tez logiczny)
> NTFS'y mialy ok 1GB
> a FAT32 cos kolo 28 GB o ile mnie pamiec nie myli....

Jak już masz tyle danych spróbuj Ranish Partition Manager
http://www.ranish.com/part/ weź wersję 2.44, jest ok.
Uruchom part244.exe, F5 wybierz badany dysk.
U góry napisze Ci co myśli o jego pojemności i C, H, S.
W pozycji 0 będziesz miał MBR a w 1 pewnie 'unused' resztę:
0 MBR Master... 0 0 1 0 0 1 0
1 unused 0 0 2 C1 H1 S1 KB (pojemność w KB)
(C1 i S1 będą prawdopodobnie równe odpowiednio C i H)
zjedź na pozycję 1 i naciśnij klawisz Insert.
Wybierz WindowsFat32 i uzyskasz:
0 MBR Master... 0 0 1 0 0 1 0
1 unused 0 0 2 0 0 63 31 (reszta 1 ścieżki)
2 Pri W...FAT32 0 1 1 C-1 H-1 S rozmiar
3 unused C 0 1 C1 H1 S1 x
Zjedź na pozycję 2 stań na EndingCyl i zmień na 941
Zrobi się (pozycja 0 i 1 bez zmian):
2 Pri W...FAT32 0 1 1 941 H-1 S rozmiar twojej 1-szej
3 unused 942 0 1 C1 H1 S1 xx
zjedź na pozycję 3 i naciśnij klawisz Insert.
Wybierz Extended i uzyskasz:
3 Pri Extended 942 0 1 C1 H1 S1 xx
4 - Log unused 942 1 1 C1 H1 S1 xx
Na 4 robisz insert wybierasz WindowsFat32 i masz swój logiczny
I tak dalej tylko odpowiednio wybierasz WinNT NTFS
Obserwujesz okno poniżej, gdy jesteś na którejś pozycji powinny
być sensowne napisy w polach; VolLabel, SysId, FileSys..
To by znaczyło dobrze dobrany początek partycji.
I doprowadzasz do jak najmniejszej ilości czerwonego (idąc
od góry) Może pojawić się napis 'Boot sector does't have
valid information' innych powinno w końcu nie być.
Powodzenia, szukanie ręczne to naprawdę fajna rzecz ;)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1@poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)