Re: Porzadna grafika z wyjsciem cyfrowym...

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 21:58:56 MET DST

Rork wrote:

> Raczej nie gram (dlatego wydajnosc nie jest az tak istotna) choc z drugiej
> strony, nie chce kupowac cos prehistorycznego. ATi 9600 z cena okolo 500 zl
> to chyba przesada?

Spawdz w archiwum tej grupy i pl.rec.gry.komputerowe.sprzet takich watkow jest
tam setki i tysiace:))) a na pewno ci ktos jeszcze odpowie bo ten temat zdaje
sie nie nudzi nikomu. Ja bym chyba wzial tego Radka ewentualnie R9600 SE ale
wtedy wydajnosc w 3D _drastycznie_ spadnie. Zwroc raczej uwage na producenta
karty jesli Ci zalezy na jakosci obrazu.

Pozdrawiam i znikam.