Re: jak uniemozliwic podpiecie drugiego dysku ?

Autor: geOx <pimp_at_wytnij_to.vp.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 21:55:07 MET DST

User Kamtzu (bender) <bender@WYTNIJ.irc.pl> swoimi opuchnietymi dloniami
wystukal:

> no wlasnie tego sie obawialem :/
>
> trzeba by spytac autora watku na jakim poziomie
> zaawansowania powinno byc to zabezpieczenie...
> bo jedyne pewne to wiadomo ze tylko fizyczne....

heh, dzieki za odpowiedzi, porada kolegi FV wydaje mi sie bardziej
jako humorystyczna odpowiedz, anizeli na serio :P
co do mojego kompa, to zabezpieczenie wystarczy tylko tak,
zeby go nie bylo widac jako kolejnego dysku w "moj komputer",
a takze w programie "Total Commander"
czyli takie po prostu, zeby drugi lamer go nie widzial :D
moj system operacyjny to winxp

DZIEKI!

--