Re: bezprzewodowy net

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 20:15:27 MET DST

> W moim mieście zakłada się bezprzewodowy radiowy net. Pytanie kieruję do
> użytkowników tego rodzaju usługi. Jak jest z transferem i ewentualnymi
> zakłóceniami w tego rodzaju przesyle. Podobno transfery są całkiem wysokie.

To zalezy od providera, sam chodzilem po kilku zeby sie zorientowac co
i jak. Najlepiej popytac uzytkownikow danej sieci. W przypadku mlodych
sieci, z mala iloscia uzytkownikow transfery sa bardzo wysokie, ale
wraz ze wzrostem ilosci klientow polaczenie juz nie jest takie
szybkie.
Jezeli chodzi o zaklucenia, to ja nie mam problemow, wszystko chodzi
bez wzgledu na wiatr, deszcz i inne takie. Problem moze wystapic np.
jezeli miedzy twoja antena a antena zbiorcza jest 20-pietrowy
wiezowiec, ale to juz przypadek ekstremalny.

> Pozdro
pozdr. Marcin