wymiana procka

Autor: Macius <macius_at_kasier.ozzl.org.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 19:35:37 MET DST

Witam,
prosze o pomoc - chce zmienic sobie procesor i wentylator (strazsnie
halasuje, a procesor chyba juz sie troche zaparzyl - wentylator wyje jak
glupi, temperatura na procku non stop 50 stopni, i chyba niuc z tego juz nie
bedzie).
Problem w tym ze ja tego nigdy sam nie robilem - czy wymiana procka to
skomplikowana czynnosc? Mze jakies linki do instrukcji - mam plyte MSI KT4V,
na Socket A, do tego chce AMD 2400 XP + wentylator Zalman CNPS7000A
Cu/Al-Cu. W jaki sposob to zrobic zeby czegos nie spieprzyc (nie chce mi sie
lazic ze skrzynka do serwisu) - czy taki went musi byc przyklejany, czy
dobra pasta przewodzaca wystarczy (jest sens kupowac za 30 zl paste ze
srebrem?). Jak pozniej ustawic napiecia (podobno ta plyta sama wykrywa).

I jeszcze jedno pytanie - mam FanMata do wentylatora na procku - czy nie da
go sie zamontowac to wentylatora na zasilaczu? Jesli tak to jak?

Maciej