Re: Laserówki - proste pytanie

Autor: Tomek <"Tomek">
Data: Thu 20 May 2004 - 19:23:20 MET DST

> No tak, ale wtedy wychodzi tekst szary, męczący wzrok. Inne ustawienia w

A ja zapytam może inaczej :))) Dlaczego tak bardzo zależy Ci na oszczędzaniu
tonera ? Bo chyba nie ze względów finansowych - np. 250g proszku do
regeneracji (jak ma być tanio, to się samemu regeneruje i już :))) kosztuje
ok. 30 zł max 40 zł jak byś chciał jakiś "super jakości" a starcza nawet na
3 do 4 tysiące stron... Drukuj więc tak aby wydruk był najlepszy a o ile
"nie widać różnicy" to w mniejszej rozdzielczości bo powinno to nieco
przyspieszyć wydruk - mniej danych do przeliczania.

>sterowniku mojej drukarki (Minolta 1300W), takie jak jasność i kontrast nie
>działają.

Jak już koniecznie chcesz to poszukaj w opcjach drukarki czegoś podobnego do
występującego w mojej wiekowej już HP 6P a nazwanego "DENISTY" z regulacją
od 1 do 5

To pozwala właśnie regulować ilość nakładanego tonera (zaczernienie wydruku)
i bardzo silnie wpływa na ilość zużytego tonera. Pamiętaj tylko, że opcja
może być ukryta w wenętrzenej konfiguracji drukarki (ja takie ustawienia
muszę robić specjalnym programimikiem HP bo w sterowniku pod Win XP tych
opcji nie ma) a zmniejszenie nasycenia do małych wartości powodować może, że
bardzo cienkie (włosowe) linie nie zostaną wydrukowane. Za to jak da się "5"
to kładzie tyle tonera, że palcem na kartce idzie wyczuć jego grubość :)))

--
Tomek