Re: odzyskac dane...

Autor: poe <poeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 18:44:28 MET DST

Użytkownik gg napisał:

> ja bym uruchomił fdiska potem polecenie p -ZAPISAC na kartce WSZYSTKI
> DANE O BIEŻĄCYCH PARTYCJACH
> usunąłbym wszystko
> założyłbym na początek primary taką jak napisałm o typie b
> wyjscie z fdiska z zapisem

Niestety....
pracowalem na knoppixie w trybie konsoli.
fdisk widzial 3 partycje podstawowe:
linux, linux swap, linux
usunalem, stworzylem nowe zapisalem chcialem podmontowac i....:

FAT: bogus logical sector size 0
VFS: Can't find a valid FAT filesystem on dev 03:05
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda1 or too
many mounted file systems

wciaz mam nadzieje ze uda sie cos z tym zrobic...

gg moze jestes dostepny na gg(gadu-gadu ;) ). jesli tak to podeslij
mailem numer, moze w "rozmowie" wiecej uda sie wymyslic. bylbym bardzo
wdzieczny

pozdrawiam
poe