Prosze o pomoc

Autor: boogdan <boogdan_at_tlen.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 18:25:25 MET DST

Witam
Mam problem z dzialaniem myszy.Co jakis czas kursor myszy nieruchomieje i
pomaga tylko twardy reset.System XP zainstalowany byl gdzies z poltora roku
temu i byl juz zamulony wiec sformatowalem partycje C i zainstalowalem od
nowa.I zaczely sie klopoty z mysza.Mam stara mysz optyczna DEXXA podlaczana
przez PS/2. Kursor co jakis czas zamiera.Zamienilem na mysz Kensington na
USB.Mysz jest z orginalna przejsciowka USB/PS2.Ale przez USB nie chce
dzialac.W menedzerze urzadzen pojawia sie komunikat "Device USB " z
wykrzyknikiem.Ale system nie znajduje driverow do nowego urzadzenia.Ta sama
mysz podlaczona przez PS/2 z przejsciowka dziala bez problemow.Oczywiscie
dopoki sie nie zawiesi.Drivery najnowsze ze strony producenta.Wydaje mi sie
ze z USB wszystko jest OK poniewaz mam pamiec Stick Memory ktora dziala bez
problemow.Plyta glowna to ECS K7VZA.Przekopalem cale archiwum ale nie
znalazlem rozwiazania.Czy zostaje mi tylko podlaczenie myszy przez port
szeregowy?.
Prosze o pomoc

--
boogdan