Re: jaki cichy dysk?

Autor: jurson <jurson_at_op.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 17:19:05 MET DST

> Poczytaj troche na google. A nie odrazu piszesz glupoty o dyskach
> samsunga. Jak mial bym Ci cos polecac to wlasnie samsunga.

Problem z dyskami samsunga nie jest w nich a raczej w moim podejściu do
nich. Z doświadczeń moich z produktami samsunga wynika, że pamięci są
ok, monitory ok - mam takiego i jestem zadowolony a cd-romy nie za
bardzo i tu ciągnę nieuprawnioną analogię do dysków twardych. Co zrobić
tak mi się kojarzy. Być może dyski Samsunga są dobre, wiele razy
słyszałem, że ciche ale jakoś nie mogę się przekonać do ich produktów z
tego segmentu więc wolałbym coś innego. Ale jak pisałem zależy mi na
ciszy więc samsunga nadal rozważam, zwłaszcza ze względu na 3 lata
gwarancji.

pozdrowienia
jurson