Re: jaka laserowke polecacie?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 20 May 2004 - 16:28:09 MET DST

Użytkownik "grzess" <klik3@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c8e948$5u9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> zrobilem przeglad na allegro
> po rozeznaniu cen, tonerow i bebnow znalazlem BROTHER HL-1250
> tyle ze szukajac w google nie znalazlem wypowiedzi uzytkownikow
> znacie ja moze?

Mialem ja w firmie, po 3 latach uzywania, obciazenia 2-3 tysiace na miesiac,
potem uwalila sie jedna malutka zebateczka i zeby znow dzialala, to trzeba
bylo kupic caly fuser czy jak to sie zwie (modol wygrzewania), a ze
kosztowal ~ 600 zl to kupilem do firmy 1850 i jest calkiem calkiem (jeszcze
kiedys sieciowke dokupie). Te drukarki pracuja w dosc duzym zapyleniu
(fabryka mebli) jak na biura. Beben wymieniany w starej, jak juz wydruki
byly kiepskie, a nie kiedy drukarka chciala. O nowa dbam lepiej. Ale
ostatnio do firmy zakupilem HP4300 i to jest dopiero drukarka. toner na
18000 stron, wydrukowal juz 26000 i drukarka twierdzi, ze zostalo jeszcze
okolo 1000. Gdyby nie byla refundowana, to bym nie kupil.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl