Re: 9600 pro czy 9800se

Autor: trzmiel <trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 15:21:37 MET DST

vito wrote:

> juz wiecej nie moge dolozyc, to jest max na tego co pisalem.
> drugie jest tez tylko jedna mozliwosc kupna, tylko w jednym.
> sklepie bo on tylko w moim miescie, wezmie moja stara karte w
> rozliczeniu, a bedzie to polowa kwoty.
> innych sklepow w gorzowie nie ma z taka opcja.
> sklep jak cos to sprowadzi mi ta 9800se i albo bedzie pod mod albo nie
> moje ryzyko.

to pogadaj w sklepie zeby ja potestowali czy chodzi na 8 potokow bez
artefaktow. jesli sie uda to bedziesz mial super karte za niewielka kase w
porownaniu do 9800pro czy 9800xt.
poczytaj tez testy kart na www.benchmark.pl
BTW to 9800SE wg tabelki
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/wykres.gif jest