Re: Jak sterowac PC za pomoca pilota (przez irde)?

Autor: kadi (kadi_at_ks.k.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 14:25:12 MET DST

Dnia Thu, 20 May 2004 11:25:52 +0200, Q <oink_at_gazeta.gov.pl> napisał:

> mam irde dolaczana do plyty glownej,
> i nie potrafie sterowac PC za pomoca pilota;
> probowalem zmiany portu irdy na generic ir serial port;
> i nic :(,
>
> grider i inne programy nie widza portu irdy;
>
> jak Wy sterujecie PC za pomoca pilota?
> /podmieniliscie virtualny port irdy na generic ir serial port (com2 na
> ogol)?
> /jakiego softu do sterowania/diagnostyki portu uzywacie?

imo dzialac raczej nie bedzie. to chyba inne czestotliwosci podczerwieni.
zreszta chyba troszke inaczej dziala taka irda.
piloty dzialaja na 36, 38kHz (niektore -chyba sony na 40kHz)
musisz sobie zrobic osobny odbiornik podczerwieni. ja mam (o ile
dobrze pamietam)na 38kHz i dziala bez problemow

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |