Re: komp wyje jak syrena policyjna

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Thu 20 May 2004 - 12:55:56 MET DST

> Użytkownik <toudee1_at_op.pl> napisał w wiadomości

> sprawdz, bo jak masz ustawiony alert (a na 100% masz jakiś) to czasem
> będzie wył z powodu błędnego odczytu - ja mam wentylator z regulacją
> obrotów i bios "nie łapie" na małych obrotach, więc wyłby że wiatrak się
> nie kręci

Wszystko było ustawione OK. Nadal nie wiem co to było, ale pomogło przewrócenie
domyślnych ustawień BIOS-u i jego ponowna konfiguracja - przestał wyć
natychmiast po wprowadzeniu domyślnych ustawień. Raszta to już pestka. Kumpel
stwierdził, że byc może jakiś skok albo spadek napięcia (z którym nie poradził
sobie mój Chiftec) namieszał coś w kompie - ja jednak nadal jestem głupi.

Pomimo tego, że cholera wie co to było dziękuję wszystkim za pomoc.

Darek