Re: dwa monitory win XP

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Thu 20 May 2004 - 12:38:39 MET DST

m napisal(a):

> Hi.
> Jestem zielony w sprzecie, wiec zapytam zanim qpie:
> Zajmuj esie grafika i chcialbym miec mozliwosc pracy na dwoch
> monitorach. Myslalem o karcie GeForce 4 Ti4200 128Mb VIVO AGPx8
> lub Matrox G550 Zalezy mi na tym, aby obrazy na monitorach byly
> niezalezne, lub byly rozszezeniem pierwszego.

do grafiki Matrox lub Ati ze wzgledu na jakosc odwzorowanie obrazu -kalibracje itd
(GeGorce wylacznie do grafiki 3D -3dSTUDIOmax itd....)
-karta musi miec dwa wyjscia monitorowe+ podwojny Ramdac

Np. Jakybm na 1-szym
> by byl program a na drugim wyswietlenie powiekszenia pracy.

taka opcje w sterownikach 'powiekszanie' ma tylko Matrox (chyba)
a tamte wyzej wymienione to sprawa systemu i oprogramowania -wiec dziala przy kazdej

> -Czy da sie to zrobic na ww kartach i ktora by byla lepsza (czasem
> dzieciaki chca pograc w jakies gierki)

do gierek Matrox jest za slaby

---
mixxos