kłopot z drukowaniem w kolorze (atramentówka HP DJ840C)

Autor: Adam (aabjp_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 12:00:02 MET DST

Świeżo napełniony kartridż z kolorowym tuszem do drukarki po zainstalowaniu w
drukarce nie jest przez nią widziany. Efekt - drukarka nie działa. Na ekranie
komputera pojawiają się różne komunikaty, że pojemnik jest niewłaciwie
zainstalowany, że nie ma go w ogóle, że komputer nie widzi drukarki, itp.
Drukarka drukuje tylko w czarnym kolorze, bo czarny tusz ma w drugim
pojemniku. Po zmianie pojemnika z tuszem kolorowym na inny egzemplarz
drukarka działa normalnie i drukuje w kolorze. Reklamowałem usługę w punkcie
napełniającym, ale u nich ten pojemnik "chodzi" normalnie, drukarka z nim
działa OK. Co jest grane, czy ktoś może mi podpowiedzieć?