Re: odzyskac dane...

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Thu 20 May 2004 - 11:16:24 MET DST

> Program o ktorym pisalem, ten ktory cos tam znalazl podal mi takie
wartosci:
> C/H/S
> 942/0/1 (przypuszczam ze to extended)
> 942/1/1 (przypuszczam ze to FAT32 logiczny dysk)
> 4586/1/1 (pewnie NTFS tez logiczny)
> 4734/1/1 (2gi NTFS oczywiscie tez logiczny)

To chyba trzebaby przeliczyć - może ktoś podpowie. Na próbę założyłbym
portycję podstawową od 1 do 941.

Jeżeli nic się nie będzie zapisywać ani naprawiać na takij nowej
partycji to z danymi nic sie nie stanie jezeli nawet bedzie nieprawidłowo
założona. Obawaim sie tylko że gdyby się odpaliło z niej windowsa a on
zacznie cos naprawiac a byłoby źle założone to mógłby namieszać.

Ta podstatwowa jakiego typu była?

z tego ramflopy mozna zajrzec bez strachu na taką nową partycję. Tylko
NTFS to on chyba nie obsługuje.

pozdr
P.