Re: płyty czyszczące

Autor: Tygrysek (taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 09:03:05 MET DST

> Witam co myślicie o tych płytach czyszczących CD. Chwyt marketingowy czy
coś
> dobrego?

Używałem, nawet z całkiem pozytywnym efektem (przed - CD nie czytał prawie
nic, po - praktycznie nie miał problemów z żadną płytą :-). Nie może to być
chwyt marketingowy, bo sam widziałem napęd CD, który szczotkę czyszczącą
miał wbudowaną na stałe (zamiatała laser przy otwieraniu/zamykaniu
szuflady) - nie pamiętam modelu. Faktem jest jednak, że lepsze efeky osiąga
się zestawem: śrubokręt + sprzężone powietrze.

Pozrdawiam
Tygrysek