Re: Komputer na amd bez monitora do 2500zł

Autor: LAB (NOSPAM)
Data: Thu 20 May 2004 - 00:00:19 MET DST

jesli chodzi o pamieci to roznie to bywa nie jestem w stanie polecic, bo
nawet jesli sa o ne u mnie w k-ce to np joz w innym miescie ich nie ma

co do zasilacza to jesli kupisz dobra obudowe to dostaniesz z nia dobry
zasilacz, i tak jak kolega powiedzial codegen nie jest godny zaufania.
kolejny problem ze w normlanym sklepie nie dostaniesz porzadnej obudowy, na
ogol sa to jedynie ladnie przystrojone szmelce, przejrzyj oferte sirusa

no a dysk ?? niby jaka jest ta roznica w predkosci ??
moj seagate 2mb cache jest lepszy od caviara 8mb cache qumpla