RAID na epoxie 8rda3+

Autor: 4X3L (4X3L_at_wp.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 22:10:42 MET DST

witam
mam mała prosbe - czy ktos moze mi wyjasnic co to jest dokładnie raid? do
czego to słuzy, albo niech zapoda linka gdzie mógłbym o tym zwieżle i na
temat poczytac. oczwicie w jezyku pl ;)
mam płyte epox 8rda3+ i podczas ładowania systemu pojawia mi sie ze próbuje
wykryc raid, mam dysk ata a raid to chyba tylko na sata. w kazdym razie
próbuje wykryc i pisze ze mu sie nie udało a potem normalnie sie ładuje
system. da sie to jakos wył.? w instrukcji jest troche namotane i nie
doszedłem do tego co i jak. moze ktos wie jak to zrobic z paktyki a nie z
teorii.
z góry dzieki
4X3L