Re: dysk 120GB - Seagate, Samsung czy Maxtor?

Autor: Hannibal (WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 21:39:17 MET DST

> nigdy nie miałem styczności z dyskami Samsunga (nawet nie wiedziałem, że
> robi dyski) - chyba się na niego zdecyduje.

Nie wiem ludzie co wy w tych samsungach zlego widzicie. Mam już drugi,
poprzedni ok 5 lat i zero problemów za to jest trochę głośny. Ostatnio
kupiłem Samsunga 40GB i tez jest ok z tym że jest o wiele cichszy - do tego
29 stopni przy pracy w kieszeni ! Oczywiście wszystkie dyski się psują -
zależy
na co się trafi i jak z tym obchodzi.