problem - connection device -

Autor: 4X3L (4X3L_at_wp.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 21:26:30 MET DST

witam
zrobiłem format na dysku który nie widzial takiej rzeczy od blisko 2 lat i
mam problem z zainstalowaniem HP jet 65 (chyba). zmieniłem płyte (na abit
kr7 - ale mysl ze nie to jest powodem dziwnego zachowywania sie kombajnu HP)
w menedzerze uradzen po zainstalowaniu HP pojawia mi sie cos takiego jak
connection device. szukałem do tego sterowników na płycie HP -
bezskutecznie. na płycie win98 tez nie ma nic podobnego. przy właczaniu sie
systemu wyskauje error, jest zdiecie urzedzenia HP i pisze connection error
:/ czy moe wiecie co jest nie tak :/ wczesniej nie ja to instalowałem i nie
mam pojecia jak to było.

pozd 4X3L