jak się dostać do lasera napędu cdromu

Autor: leffort (leffort_at_chello.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 20:53:55 MET DST

Witam,
Kiepski ze mnie majsterkowicz, dlatego proszę o radę. Na razie zdjąłem
dolną pokrywę i teraz nie wiem czy powinienem zdjąć przedni panel, bo coś
nie idzie, a nie chciałbym sprzętu popsować;). Oczywiście bez powodu bym
nie grzebał. Laser przestał czytać. Jest to LG chyba CRD-8322B 32x,
kupione w 1999 r. Chcę przeczyścić laser może ruszy. I teraz pytanie czym
najlepiej, żeby pomóc a nie rozwalić do końca. Mam taki płyn Kontakt. Może
być? Będę wdzięczny za cenne sugestie. THX. leffort

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/