Re: dysk 120GB - Seagate, Samsung czy Maxtor?

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 18:32:18 MET DST

120tka? wszak doplacisz 48 zl i masz 160tke ;-) Moze lepiej wydac wlasnie na
lekka doplate (wieksza ilosc za rozsadna cene)
Ja mam 200 GB maxtora i rzeczywiscie na biegu jalowym dysk cichy jak
strumyczek w lesie, ale jak zacznie czytac to juz jest lekka rzeczka, hehe
Tyle ze poprzednio mialem cawiara 7200 obrotow i 8 mb cache. Byl cichy przez
pol roku a potem jakos tak skrzypial piszczal no w sumie duza ulga po
przejsciu na maxtora.
Duzo dobrych opinii na temat Samsungow tyle ze drozszych modeli.
Mimo wszystko polecalbym Maxtora byleby mial 3 lata gwarancji.

zdrowko

x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow