Re: MSI KT6 Delta-LSR + DDR 400

Autor: gizbucha_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 19 May 2004 - 16:05:09 MET DST

> Czesc! Zamierzam kupic ta plytke.
> Interesuja mnie subiektywne opinie jej uzytkownikow. Zamierzam do niej kupic
> jakis DDR400 512 MB. Bylem juz na stronie MSI i jest tam lista zgodnych
> kosci z ta plyta, jednak chcialbym was zapytac jak chodzi wam ta plyta,
> jakie sa mozliwosci przetaktowywania i przede wszystkim jakie pamieci macie
> do niej wlozone, ktore nie powoduja zwiechow czy innych niespodzianek.
> Bardzo dziekuje za wszelkie sugestie.
> --
> spider

witam
ja jestem posiadaczem ww plyty, gdzies czytalem ze jest to najlepsza plyta na
kt600:)
stabilna jak skala, choc zdarzaja sie restarty na zimnie (nie u mnie ale
czytalem gdzies na grupie)
hmm mozliwosci przetaktowania - nie znam sie na oc:), ale bartek 2500 poszedl
na szynie 200:)

pamieci mialem kingstony hyperx cl2, teraz mam 512 generic na kosciach eliksira
i chodza bez problemu

ludzie mowia ze lepszy jest nforce:)
acha, chipset sie grzeje i pokazuje dosc wysoka temp, ale w tej plycie (z tego
co wiem) nie ma czujnika w diodzie i dlatego sa wyzsze temp procka (ja sie nie
juz przestalem stresowac temp - grunt ze stabilnie)

pozdr
marcin