Re: jaka nagrywarka CDRW ??? LITE ON czy LG ???

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 15:00:30 MET DST

> Miałeś cholerne szczęście, jakieś 3 lata temu właśnie była jakaś dziwna
moda
> na LG, wiadomo tanie toto było jak barszcz.
To chyba nie to samo LG , ja za swoje na wigilię 2002 dałem 560zł, to raczej
nie jest cena barszczu :-) dodatkowo wtedy łykała wszstkie zabezpieczenia
jakie były.

>A dziś, siedzi toto bezczynnie w
> zatoce 5,25, strach w niego płytę włożyć, jak chociaż jedną na 5 rozpozna
> ogóle to sukces.
Ostatnio wkładałem jakąś płytkę do DVD-RW i nie rozpoznała , a LG nie miał
ani chwili zastanowienia. Nie znam żadnej osoby , której napęd padł, znajomy
który ma taką samą ma jeszcze w innym kompie CD-RW 8x4x32 (chyba 8080B) i do
tej pory działa , a ma chyba z 4-5 lat.

> Nie jest to odosobniony przypadek, znam kilka osób które
> mają identyczne problemy. Nic dziwnego, że się nie psują, skoro sie ich
nie
> używa.
Ja używam normalnie , piratem nie jestem. Ale znam gościa , który naprawdę
dużo wypala i wszystko jest OK.
Dodam uczciwie, że brat ma DVD LG już ze 3 lata i chodzi pięknie do
> dziś, ale generalnie produkty tej firmy polecam omijać szeroooookim
łukiem.
Mam również monitor 775FT już 3 latka i jestem bardzo zadowolony z niego.
Pozdr
peterd