Re: Card Reader 61S2B

Autor: macminer (macminer-beztego_at_polbox.com)
Data: Wed 19 May 2004 - 13:55:56 MET DST

Radek.K wrote:

> O ile dobrze pamietam to kolega w tym czasie dostal plytke poczta od
> Microsoftu.

Dzięki. Utwierdza mnie to tylko w mojej opinii odnośnie MS - że jest u
nich kompletny bałagan albo, że wciskają klientowi dowolny kit, byle
zarobić. Dokładnie pamiętam swoją rozmowę i jak bardzo osoba po drugiej
stronie słuchawki usiłowała mi wytłumaczyć, że muszę kupić pełną
pudełkową wersję Win98SE albo poczekać na upgrade Win98->WinMe. Było to
zresztą w okresie, kiedy MS promował się w naszej firmie i m.in.
dostałem gratis Encartę 99 razem z miłym listem od p. Myrchy...

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki