Re: jaka laserowke polecacie?

Autor: EMPI (empi_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 13:48:34 MET DST

Hej !

> po rozeznaniu cen, tonerow i bebnow znalazlem BROTHER HL-1250
> tyle ze szukajac w google nie znalazlem wypowiedzi uzytkownikow
> znacie ja moze?

Znamy, ja kupowałem Brothery od zawsze (tj. od modelu 820).
Były i są świetne i ekonomiczne (przy zakupie tonera na 6000 szt.)
Niestety od wersji 12XX zaczęły się problemy ze sterownikami.
Dlatego np. do HL-1230 używam sterowników z 1030.
a np. seria 1440 miała strasznie "śmieszny" problem ze sterownikiem
objawiającym się tym, że wydruki z Płatnika ZUS (tylko z niego) wychodziły
w odbiciu lustrzanym i do góry nogami (każda literka a nie cała strona !).
I nic z tym się nie dało zrobić , trzeba było kombinować z innymi
sterownikami.
Były też (są do tej pory , bo najnowsze sterowniki nic nie dają)
problemy przy udostępnianiu brothera 1440 przez sieć.

Teraz będę kupował w ramach experymentu Kyocera 1020

EMPI
http://www.empimusic.z.pl