Re: Co to za modem i gdzie znalezc sterowniki ?

Autor: maro (bobb_at_go2.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 14:36:54 MET DST

typowy polak w sprawie nie ma nic kakretnego do powiedzenia ale skrytykowac
nie omieszka

szukalem o requescie i nic a nie pomyslalem ze jest taki producent BILLION
ale teraz w goglach jesli ktos bedzie mial taki problem to juz znajdzie
odpowiedz

> A nie mogles najpierw poszukac, a potem pytac sie na grupie ?
> --

i w dodatku chwali sie jaki to on nie ma za KUMPUTER
,bo zeby wyrobic sobie pozycje na grupie to trzeba komus pomoc gdy ma
problem a nie poprzez to ze sie pisze ze sie ma zasilacz chifteca (swoja
droga ciekawy jestem czemu postawiles go powyzej dysku grafiki lub napedow)
pewnie w/g ciebie to on ma decydujace znaczenie jesli chodzi o szybkosci
calego zestawu