Re: komp wyje jak syrena policyjna

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Wed 19 May 2004 - 09:03:32 MET DST

> kontrolnych komp zaczął wyć z wewnętrznego głośnika dźwiękiem pojazdu
> uprzywilejowanego - domyślam się, ze to jakiś alarm. Sprawdzałem
temperaturę -

U mnie tak sięstało jak przez przypadek kabelkami zatrzymałem wiatrak na
procku i podgrzał się do temperatury ponad 70 stopni. Trzy razy go
włączałem i trzy razy się wyłączał zanim skapowałem że wiatrak na procku
stoi (w biosie miałem wyłączony alarm na prędkość wiatraczka procesora).
Też wył jak syrena. Ale może ten sygnał u Ciebie właśnie sygnalizuje 0
obrotów na którymś wiatraku?
Jakaś płyta Asusa tak się zachowywała że przy bootowaniu pokazywała
bzdury co do prędkości wiatraka.
Popatrz w ustawieniach biosu jakie alarmy masz ustawione. Może któreś
napięcie zasilania przekracza norme?

pozdr
P.