Re: Boot manager, nie mam już sił :(

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 19 May 2004 - 01:51:39 MET DST

Użytkownik "NKG" <nkg_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> cze
>
> Próbowałem różnych boot managerów, nie działają :(
> Na dysku są 2 systemy Windows 98 (FAT32 16 GB) i Windows XP (NTFS 24
> GB). Obie partycje są primary. Oba systemy można uruchomić zmieniając
> partycje aktywną.
>
> Chodzi o to by obsługiwał dyski ponad 1024 cylintrów i do instalacji
> NIE potrzebował dyskietki (chociaż to nie jest takie konieczne). Jaki
> polecacie?

Do uruchamiania tych dwóch systemów wystarczy ci w zupełności XP-kowy
bootmanager. Możesz też użyć np. darmowego bootmanagera z Ranish
Partition Managera; mały, skromny, ale nie wymaga partycji pod
instalację. Jak chcesz coś darmowego i wybajerzonego, to może Smart Boot
Manager http://btmgr.sourceforge.net (też nie potrzebuje partycji). A
już pełen wypas dostaniesz instalując BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com.

/odpowiadając zmień px na pl/