Problem z HP 640C

Autor: Piotrek (pkmail_at_2com.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 23:49:03 MET DST

Witam grupowiczów!
Jestem posiadaczem wymienonej drukarki dzięki Allegro i mam z nią pewien
problem. Nie chce drukować a objawia się to w ten sposób że po wydaniu
polecenia drukuj pomarańczowa dioda mruga i nic się nie dzieje. Papier i
tusze są włożone i drukarka jest zainstalowana w systemie. Poradźcie mi co
zrobić bo nie mam pomysłów. Nie znam się na drukarkach więc każda rada
będzie cenna. Zakładam że drukarka jest sprawna. Pozdrawiam.

Piotrek