Re: który HDD jest najcichszy ?

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Tue 18 May 2004 - 23:20:44 MET DST

> Wester Digital Caviar 80GB 8MB cashe [wd800jb]. Mój jest cichy pomimo
tego,
> że miał być głośny:)

no na temat tych dyskow jest wiele roznych zdan.
jedni twierdza ze sa swietne a inni ze za glosne.
Ja osobiscie mam 800JB i 1200JB i powiem ze ten drugi jest wolniejszy
(pewnie nikogo nie zaskoczylem, bo wedlug mnie 800JB to jeden z najszybszych
jak nie najszybszy dysk wsrod 60-80GB ) no ale na dodatek ten 1200JB jest
glosniejszy. Juz po 2miesiacach go slysze a tamten uslyszalem dopiero po
ponad roku.
ps. wybierz co chcesz. zalezy co trafisz/
pzdr.