Re: Monitor a karta graficzna (uzupełnienie)

Autor: makskey (makskey_at_o2.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 23:04:57 MET DST

Użytkownik "Paulie" <pablonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Tue, 18 May 2004 22:19:49 +0200, na pl.comp.pecet, makskey napisał(a):
>
> jedna z dotychczas zauważonych wad to
>
> ... chyba wszystkie siedemnastki tak mają :-)
> Samsung 757MB którego zakupiłem też tak miał (a i dół obrazu: to samo
> w drugą stronę), a oprócz tego połowa ekranu wpadająca
> w fiolet...- musiałem go oddać :-(

 U mnie jak podniosła sie góra to dół tak samo (idiotyczne to z tym
magnesikiem ale zadziałało) nie wiem czy wszystkie nowsze monitory tak maja
ale ten Lg F700P jest bardzo wrażliwy a pole magnetyczne Magnes od głośnika
z pól metra wywołuje poważne zniekształcenia, żadne kolumienki obok monitora
nie wchodzą w grę zaraz są różne plamy