Re: Komputer na amd bez monitora do 2500zł

Autor: LAB (NOSPAM)
Data: Tue 18 May 2004 - 22:57:27 MET DST

sam powinenes wiedziec czego potrzebujesz a nie pytac sie :]

ja dam kilka rad ktore moze ktos poprawi :>

1. nie oplaca ci sie brac DVD-RW poniewaz z tygodnia na tydzien ceny sie
zmieniaja, dodatkowo wchodza 2warstwowe ( wiec warto czekac )
2. cdrw z liteona mozna w ciemno polecic
3. dvd mozna wziasc tej samej firmy ale ja bym polecal PIONKA lub TOSHIBE
(nie wiem czy dobrze napisalem) sa troche drozsze ale nie porownywalne z
reszta
4. Plyta glowna: nie zawsze te sprawdzone firmy sa warte swojej ceny
napewno nie kupuj plyty typu ECS itp. z innych w sredniej cenie dobre sa
ASrocki i MSI (to z mojego doswiadczenia)
5. jesli chodzi o pamiec ram to kupuj te z sredniej polki, mam namysli
takie z gwarancja np roczna itp (to najlepszy stosunek jakosci do ceny)
6. hdd : jesli zalezy ci zeby sie chwalic ze masz 8mb keszu to mozesz
przeplaca?, ja mam Sagate Baracuda 7200 x2 i transfer pomiedzy dyskami na
tej samje tasmie to 32mb
7. nie oszczedzaj na zasilaczu i coolerze procka