Re: jaka nagrywarka CDRW ??? LITE ON czy LG ???

Autor: LAB (NOSPAM)
Data: Tue 18 May 2004 - 22:44:47 MET DST

"peterd" <aipdrozd_at_wp.pl> wrote in

> mam LG 16x10x40 2,5 roku i czyta wiecej plyt niz Lite-on DVD-RW 851S,
> którą równiez mam od 2 m-cy. Polecam LG , na pewno jest cichsze.
> Pozdr
> peterd
> PS. Predkośc nagrywania CD jest praktycznie taka sama na obu.

heh wiecej czyta to oczywiste ze wiecej czyta bo to cd a tamto dvd
pozatym soczewki do zwyklych cd w tym dvd sa inne niz te montowane w cdrw
ale kto rozkrecal i ogladal taki sprzet sam to wie i sie zgodzi ze mna :)

a co do LITEONA to mialem joz 2 nagrywarki jedna 32x12x48 ( sprzedalem )
oraz 48x24x48 ( ktora spalilem wlasnorecznie ostatnio ) i zamierzam kupic
jeszcze jedna z lajta bo to najlepsze wypalarki (poza plextorem) jakie
moga byc,

i o co wam chodzi z tym halasem ?? ja tam zgrywam wszystko na hdd a
wypalam i tak predkosciami 4x :]

ale jesli zalezy ci na predkosci to AOPEN jest najszybszy 150 zl wersja
boxowa ale tylko rok gwarancji i slabo idzie z audio