Re: IIyama Ple 431S-B

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Tue 18 May 2004 - 22:34:39 MET DST

Czesc,

Ja mam E481S (ta sama matryca tylko wieksza) i jest wporzo. Jedyne na co
moglbym narzekac to na odwzorowanie czerwonego na tej stronie www.ft.com w
ramce "World indices". Jak mialem Iiyame CRT to jak notowania byly na
czerwonym to bylo to od razu widac a teraz musze sie troche przyjrzec bo
czerwien nie jest tuz tak soczysta ani tak rzucajaca sie w oczy (choc wogole
to wole jak jest zielono :-))) ). Jeszcze jednym minusem w porownaniu z CRT
jest czern ktora juz nie jest tak doskonale czarna.

A poza tym to wporzo. Ostosc niesamowita. Zadnych problemow ze smuzeniem.
Filmy sie oglada super, grac tez mozna bardzo dobrze.

Pozdrawiam,
Andrzej.