Re: dysk + KONTROLER SCSI

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak[at)
Data: Tue 18 May 2004 - 22:28:33 MET DST

Marcin wrote:

> mam Pytanko moze ktos zagladnac na aukcje allegro
>
> dysk scsi : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=25418877
>
> kontroler scsi : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=25022680
>
> I powiedziec mi czy te dwa urzadzonka beda ze soba chulac ???

Beda ale na 40MB/s w trybie SE (16bit-wide, Ultra). Do tego dysku lepiej
jest kupic kontroler obslugujacy tryb LVD 80/180/320. Ten kontroler to
raczej dobry bylby do CD-ROM'U lub stramera.

> od razy zaznaczam iz nie chodzi mi o osiaganie maksymalnych
> transferow a jedynie o szybki dostep do danych z tego wzgledu iz dysk
> ma pracowac jako cache dla squida

To moze przynajmniej prosty kontroler LVD? 80MB/s moze sie oplacac zwlaszcza
po dolozeniu drugiego dysku.

--
pozdrawiam
      Mikolaj