zasilacz, wiatrak, hałas.... wasze pomysły?

Autor: ..:: Joy ::.. (dj-joy_at_NOSPAMo2.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 20:59:50 MET DST

Tak się zastanawiam co zrobić z wiatrakiem ktory mam zamontowany w
zasilaczu? Strasznie halasuje... coś okropnego .... wyciałem kratke
(myslalem ze to cos pomoze). Czy jest mozliwość żeby np zmniejszyć mu
predkość... czy bedzie to mialo wplyw na zasilacz? czy można go calkowicie
wyłączyć a zamiast niego włączyć 2 dodatkowe ktore są zamocowane w
komputerze na obudowie? MAcie jakieś inne propozycje oprocz wymiany
zasilacza na zasilacz chlodzony ciecza ( okolo 139 zł ) ;/

Pozdrawiam, Joy !!
www.RadioMAX.pl <=- Internetowe Radio MAX!
www.Zuam-Music.prv.pl !!!      /|\/|\/|\   GG: 597291