jaka nagrywarka CDRW ??? LITE ON czy LG ???

Autor: Adrian (aadriann.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 20:08:22 MET DST

Witam Wszystkich Grupowiczow

Mam zamiar zakupić nagrywarke. Ma ona mi służyć również jako czytnik CD-R
gdyz zwykłego cd-rmou nie posiadam. Zależy mi na tym by była w miarę cicha i
niezawodna. Cena również odgrywa dużą rolę.

Na oku mam 2 nagrywarki :
- LG 52/32/52 ( 135 zł)
- Lite ON 52/32/32 (135 zł)

Z tego co mi wiadomo Lite On jest mniej zawodny ale jest cholernie głośny.
Czytałem na www.komputronik.pl o LG i w sumie to wypowiadano się pozytywnie.

Moje pytanie ??
Wiem ze LG to nic dobrego ale może ich najnowsze nagrywarki nie sa
najgorsze ??? – a moze rzeczywiscie trzymac się jak najdalej od LG

- czy nagrywarka Lite On jest tak glosny jak cdromy tej firmy ?? miałem
kiedys cd rom 52X Lite On i do szalu mnie doprowadzal bo chodzil jak rakieta.

        W sumie to jestem gotów zdecydować się na LG ale wolę zapytac
fachowców – czyli Was.

THX za ODP

pozdr

Adrian

P.S czytalem archiwum ale teraz wiem mniej niż wcześniej. – tylko się
zamieszalem