HDD Seagate ST380011A - bad sectory

Autor: Sergiusz (monsterjojo_at_NOSPAM.op.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 20:02:19 MET DST

Witam, mam nastepujacy problem:
Ostatnio podlaczylem dysk do komputera kolegi, a on niechcacy duzym palcem
u nogi wylaczyl komputer. Po ponownym wlaczeniu okazalo sie, ze scandisk
Windowsa XP wykrywa "uszkodzone sektory". Podobnie scandisk Windowsa 98.
Pechowo gwarancja skonczyla mi sie miesiac temu :( Pytanie brzmi: Czy jest
jeszcze cos, co moglbym zrobic, np. format dysku czy jakis format niskiego
poziomu, czy pozostaje mi sie tylko pogodzic z ta jakze smutna sytuacja? I
jeszcze jedno - jaki jest Waszym zdaniem najlepszy program do badania
dyskow - systemu plikow, skanowania powierzchni itd. Z gory dzieki za
odpowiedzi.

pzdr. Sergiusz