Re: format dysku

Autor: Obaś (obasie2.antyspam_at_op.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 17:01:53 MET DST

Jan P. Cieciński wrote:
> Za mało oglądasz amerykańskich filmów. System operacyjny komputera
> tak samo jak robot nie może popełnić samobójstwa i nie pozwoli Ci
> zniszczyć swojej partycji systemowej. Powinieneś uruchomić kompa z
> dyskietki lub płytki i wtedy nie ma problemu.

Dzięki za odpowiedź,ale do tej pory nie wiem jak to zrobić.
Jestem na tej grupie tylko dlatego że nie jestem specjalistą komputerowym i
wielu rzeczy chciałbym się dowiedzieć. Zauważyłem jednak że osoby
odpowiadające na pytania { ze swej woli } chełbią się swoją wiedzą { zresztą
nieczęsto fachową } i ośmieszają takich jak ja.
Przecież gdybym znał odpowiedź na wszystkie pytania nie pisałbym na grupę
{ mimo że dla fachowca są to pytania niejednokrotnie śmieszne i łatwe.
Ale wracając do tematu : formatowałem dysk poprzez płytę Windows XP - F8 pkt
2 { napraw } c: windows : format c:
Dysk został sformatowany ale zostały na nim pliki w ilości ok. 10 MB co nie
pozwala mi na partycję dysku { chyba że jako kompletny laik nie wiem o czym
mówię }
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam fana filmów amerykańskich :
Robert