Re: start monitora za drugim razem

Autor: szymczak (szymczak_at_master.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 15:19:34 MET DST

> Moze ktos wie co z tym fantem zrobic, bo znajomych to nieco irytuje.

może odpowiedŸ będzie dziwna, ale to chyba skutkowało:
Pewnie jak wymienisz zasilacz na nowy, to będzie działać.
Ale ja tak miałem z różnymi kompami i czasami wystarczało rozebranie
zasilacza, wyczyszczenie go, podłšczenie spowrotem i wsio hula. Jeœli
się boisz rozbierać zasilacz, to weŸ od kumpla zasilacz i podłšcz jego.
Być może z innym zasilaczem zadziała monitor, wtedy będziesz wiedział,
gdzie leży przyczyna.

A! A gdy włšczasz kompa, a monitor nie chce się włšczyć, to czy słyszysz
'piknięcie' biosu??